Mar 1, 2011

Aku tak boleh teka sebab aku tak rasis. Tapi macam mana kalau bibik dia yang keluar dulu buka pintu? haaa..itu yang kita tak tahu tu.

tadi kelas batal. Macam gampang kan dah naik tingkat 9 dengan belum makan lagi tiba tiba kelas batal. Boleh kurus kot. Tapi tak dapat dinafikan lah aku gembira.

tadi Tiara bagi teka teki : Benda apa bila picit keluar benda hitam? walaupun imaginasi aku tinggi, tapi aku tetap tak boleh nak teka. Nak agak agak pun tak boleh.

Dengan muka bangga dia cakap jawapannya adalah ; Picit loceng rumah orang india.

2 comments:

lavender harum wangi said...

hahahahahhahaha~ mmg racist! >.<

hilmi said...

haha. sangat rasis. cakap la rumah orang minyak ke apa..