Mar 2, 2011

Motivasi untuk diri sendiri yang ada banyak gila risiko untuk mendapat penyakit bahaya untuk orang orang xxl.

bila A'aa sebut pasal ibu dia yang terpaksa buat surgery untuk tulang belakang. Aku bagitahu A'aa, bakal doktor dan bakal engineer kat belakang kereta senyap duduk diam dengar tentang si dia yang ada penyakit Scoliosis, atau tulang belakang bengkok.

risau sangat. Kalau dari segi mental rasanya aku dah bersedia, tetapi fizikal? Macam mana aku nak jaga dia kalau diri sendiri pun aku tak boleh jaga. Nak jaga parent aku lagi. Nak jadi abang yang baik lagi. Nak kurus sebab nak bagi balance bila jalan dengan si dia yang kurus lagi. Kang terlanggar sikit dah terjelepuk kat sebelah pulak. kah kah kah.

so sekarang aku nak cakap yang aku nak jadi sihat sebab nak jaga orang orang yang aku sayang.

No comments: