Jan 11, 2011

Ngantuk lah. Nak nescafe tapi azam tahun baru ini nak kurangkan nescafe. Takut nanti anak aku berbau caffein.Urine aku ada bau kopi sikit sikit.


setakat minggu ini, aku ada seorang lecturer favourite. Dia lecturer cina, tapi muka,gaya rambut, ketinggian dan ekspresi muka dia serupa dengan Edna Mode, karekter dalam The Incredibles.

dia tanya setiap seorang pelajar tentang keistimewaan diri masing masing. Budak budak kelas aku semua hebat hebat. Kagum betul dengar keistimewaan semua orang. Bila sampai time aku, aku tak tahu nak cakap apa.

aku bukan kanak kanak istimewa. Aku cuma pelajar biasa yang suka melakukan perkara perkara luar biasa. Misalnya tidur dalam kelas.

2 comments:

..nor.. said...

semester lepas adalah tiada-hari-yg-berlalu-tanpa-nes-atau-coffee bagi aku walaupun aku pernah menjadi penasihat merangkap pencegah nescafe takrasmi kau..


haha..dan semester 4 bermula dgn milo n hot choco
TANPA STOCK NESCAFE LANGSUNG ats locker aku except DS yg hidangkan..rezeki jgn ditolak kan?3??..sebulan berlalu dan hari ni kawan aku kasi McD hot coffee super pahit n pekat n SEDAAAApppppp...

DS aq buat tawar..hehe..pehe dok?

syaee.sadhana said...

sengallllllllllllll.aku baru je dpt tahu blog kau ni n start bace.hahahahaaha.bengong!patut mcm pnh nampak weyh muke dr bern tu.lawak ngek!