Jan 9, 2011

semua orang pun ada cita cita nak jadi hero negara dan keluarga. Kalau boleh, awek tercinta pun naik jadi heroin.

dulu kalau main bola sepak, semua berebut nak jadi striker. Hari ini nak jadi striker, esok pun nak jadi striker juga. Tak kurang juga yang nak jadi wing tengah. Eh, apa aku cakap ni, dah la wing, nak tengah lagi.

tapi yang pasti, hari ni bila main bola sepak,
semua nak jadi keeper.

2 comments:

arin.z said...

apsal aku tak berebut pun nak main keeper? aku tak cakap lagi nak main position apa, dah orang terus letak kat tiang gol tu -.-"

hilmi said...

sebab kau dengan tiang gol memang ada chemistry yang tersendiri zarin..haha