Mar 21, 2011

burung burung berkicauan dan hujan pun mulai berhenti. Macam gampang aku boleh tak bangun pulak pagi tadi.

tadi waktu aku bangun pagi baru aku perasan, yang waktu tu dah tak pagi sangat dah. Dah nak masuk tengah hari. Pukul 2 kena hantar assigment dan aku tak siap lagi. Aku duduk kejap atas katil. Tarik nafas dan fikir pasal assigment.

dan aku baru sedar yang otak aku sangat serabut. Entah macam mana time tengah duduk tu aku tertidur balik. Sekarang dah pukul 12 dan assigment aku tak siap lagi.

dan kejadah apanya assigment tak siap aku boleh update blog nie! Dan jadah apanya aku eja assignment tak betul nie!


3 comments:

Rain said...

gasak sunggug.. asignment tak siap update blog....kuat nipuuuu ao.......

Zoul said...

betul betul lah. Semalam tertido dengan macho meja. cool habis.

greek goddess said...

aku stress tgk gamba tuh....