Mar 30, 2011

Rumah Anak Anak Yatim Al Khairiyah : Part 2


"kakak, kenapa rambut kakak merah, tak takut ke nanti Allah tarik rambut sampai pecah muka.."

terasa ingin pasangkan sayap pada si comel si comel ini agar mereka dapat terbang menyebarkan spora spora jujur dalam mengingatkan kita tentang balasan Tuhan. Sayang, insyaAllah kakak itu akan berubah walaupun soalan tadi tidak dijawab. Mungkin suatu hari nanti. Siapa tahu, kan?

14 comments:

hakeem kira said...

jujur . mesti 'kakak' tu rasa macam batu 10 tan jatuh kena kpala kan masa budak ni ckp camtu

hilmi said...

kakak, abang, pakcik, makcik atau sesiapa sahaja, hati siapa yang tidak rebah?

Nuto Horrors said...
This comment has been removed by the author.
Nuto Horrors said...
This comment has been removed by the author.
hilmi said...

Hahahahaha...sumpah aku terkejut tengok nuto komen! hahahahaha

hilmi said...

btw, amin semoga kita sama sama dapat berubah...:)

Amiey said...

sesungguhnya terasa diriku beruntung masih dijaga oleh ibu tercinta . bukan berada di rumah anak yatim walaupun keluarga kami sangat susah sejak arwah abah meninggal dunia .

btw pertanyaan dia tu . =.=" saya sendiri terkena pun xde jawapannya. harap mereka jadi muslimah yang sempurna akan datang .

amin :)

hilmi said...

ini tak aci nie main delete delete komen.

Nuto Horrors said...
This comment has been removed by the author.
Amiey said...

amiey tak sengaja . ngah edit blog dia ni .
sumpah terkejut gak hahaha

hilmi said...

hahaha..ok2..awek mithali...

Shah Qurratu 'Aini said...

Harap sempatlah berubah sebelum kiamat kecil.. kalau dah jadi mayat, tak boleh nak taubat dah... nafas ni, Allah yg punya, bila2 masa je Dia boleh tarik.. so, amatlah rugi kpd siapa yg taknak berubah cepat2..

lavender harum wangi said...

:">

hilmi said...

doakan kawan kawan aku dan aku sendiri pun berubah..amin. :)